Sinclair Patterns Skylar Knit Hoodie in ponte / Sinclair Skylar Hoodie en tricot ponte

Sinclair Skylar Knit Hoodie in italian viscose/poly/lycra ponte

Hi everybody, I hope you're doing well!

Recently Sinclair Patterns released the Skylar Knit Hoodie, and I was so pleased with that pattern that I made 3 versions of it in a row! I took advantage of the colour blocking opportunities that the design offers and played with some wonderful italian ponte knit, cotton jersey and rayon/lycra knit. I'm quite pleased with how that project turned out, and this is certainly not my last version of the Skylar!
 
Bonjour tout le monde!
 
Récemment, Sinclair Patterns a sorti le sweat à capuche Skylar. J'ai tellement apprécié ce patron que j'en ai réalisé 3 versions de suite! J'ai profité du design pour jouer avec le colour blocking et coudre ce modèle avec un ponte italien, du tricot de coton et du tricot rayonne/lycra. Le patron se prête bien à ces différents tissus. Ma version préférée est celle de la photo, en ponte italien bleu et noir, et ce n'est certainement pas ma dernière version du sweat Skylar!

Virginie


Commentaires

Popular posts / articles les plus consultés