2010-04-20

And the winner is.../Et la gagnante est...


Hi all,

Yesterday, my charming daughter picked among the 21 participants the name of the lucky person who wins the February issue of La Mia Boutique I was giving away. And the winner is... Renée!

Renée, I hope you like your magazine, it is truly a wonderful issue. I will put in the mail tomorrow for you!

Thanks to all who participated in the giveaway, and see you!

Dear Daughter is picking the name of the lucky person/
Ma charmante fille pige le nom de la personne chanceuse

And the winner is... Renée!/
Et la gagnante est... Renée!

Bonjour tout le monde,

Hier, ma charmante fille a pigé parmi les 21 participantes le nom de la personne chanceuse qui gagne le numéro de février du magazine La Mia Boutique que je faisais tirer. Et la gagnante est... Renée!

Renée, j'espère que vous aimerez votre magazine, c'est réellement un merveilleux numéro. Je vais le mettre à la poste pour vous dès demain!

Merci à toutes celles qui ont participé au tirage, et à bientôt!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire